Skip to main content

Imi curge nasul si stranut des - ce sa fac?

Imi curge nasul si stranut des - ce imi recomandati? - Asa m-am adresat farmacistei.
Ea mi-a pus cateva intrebari, nu mai stiu exact care, si apoi mi-a oferit urmatoarele ingredinte ale insanatosirii (aka medicamente): Parasinus, Nurofen Raceala si Gripa, si Vitamina C + Propolis. Pretul: 35 Lei.
Recomandarea: niciodata nu se vor lua impreuna Parasinusul cu Nurofenul, caci ambele au ca baza
Paracetamol, cu mici modificari, si doua tipuri de Paracetamol nu se combina. Asa ca, din 4 in 4 ore, cand Parasinus, cand Nurofen.
Sunt in a doua zi si deja ma simt mult mai bine.
Oricum, sfatul primit  si urmat de mine nu se poate aplica oricui. Puteti incerca, dar daca nu se vad rezultate a doua zi - mergeti la un medic.
Daca (se intampla) sa nu aveti bani si va simtiti rau puteti merge la oricare sectie de Urgente.

Popular posts from this blog

Țări care încep cu litera R

Cunoaște lumea! Lista țărilor lumii, cu litera R  Regatul Unit,   Reunion San Denis, Republica Dominicană,  România,  Rusia,  Ruanda.

Țări care încep cu litera M

Cunoaște lumea! Lista țărilor lumii, cu litera M Macau,  Macedonia,  Madagascar,  Malawi,  Malaezia,  Maldive,  Mali,  Malta,  Martinique,  Mauritania,  Mauritius,  Maroc,  Mayotte,  Mexic,  Monaco,  Mongolia,  Montserrat,  Mozambic,  Muntenegru

Am dat cu lavabil si ies pete galbui. Ce sa fac?

In general pete galbene sau galbui apar atunci cand deja avem lavabila data pe pereti sau tavane si dorim sa aplicam alta lavabila peste. Caci pe gletul nou nu are de ce sa iasa pete. Motivele pentru care ies pete galbui pot fi mai multe. Enumeram: oxizi (de la vreo inundatie) pigmentul din veche vopsea suprafata faramicioasa 1. Oxizi Daca a avut loc o inundatie, inflitrare de apa, atunci cand suprafata se ususca, de regula se pateaza. Pata are forme ciudate si este de culoare galbena spre portocaliu, in anumite cazuri cu tenta de maroniu.