Cauta

Sunday, 25 January 2015

Cum se denigreaza la scare mare un grup de oameni

Metoda de a distruge credibilitatea unei Institutii, Grup, Club, Religie, Agentie, Partid Politic, Companie



Desi pare greu este destul de usor. Nu avem nevoie decat de o mica armata de oameni loiali, loialitate ce se poate cumpara, si destul de multe fonduri. In mod normal am mai avea nevoie si de un motiv.


Sa exemplificam!

Vrem sa distrugem imaginea unei companii mari: X-Company.

Motive:
  • este o firma concurenta
  • unii din angajatii nostrii au fugit la ei
Solutie:

Va trebui sa investim ceva bani, timp si oameni. Oameni care fie pot fi cumparati cu bani, fie santajati.
Incet, incet, in timp de cateva luni de zile, oamenii nostrii se infiltreaza in compania pe care vrem sa o distrugem, in cazul exemplului de fata X-Company. Ei vor ocupa tot felul de functii, de la femeia de serviciu si paznic pana la secretare si directori. Va trebui sa avem oameni oriunde in companie.
Intre timp unii dintre oamenii nostrii reusesc sa afle secrete murdare ale unor angajati ai X-Company, si vor folosi informatiile acestea la timpul potrivit.
Altii isi vor folosi pozitiile pentru a sabota, a face gafe uriase gen interviuri in presa expunand parti negative ascunse din sanul comaniei, vor luam mita si se vor lasa prinsi, si in general tot ce se poate face pentru a arunca cu noroi in X-Compani.

Chiar daca unii isi vor da seama ca ceva este in neregula, ca prea multe lucruri negative se intampla gramada, va fi prea tarziu. Scandalurile, procesele si imaginea negativa vor cantari mult, iar X-Compani ar putea da chiar si faliment.

Acelasi lucru, acelasi scenariu se poate intampla in orice domeniu: in religie, in politica, in afaceri - acolo unde se invart bani si interese.

No comments:

Post a Comment

Comentariile spam, cele ce fac reclame sau cele ce aduc jigniri, instigari la violenta sau ura de rasa, si fara a ne limita la atat, tot ce nu este potrivit pentru un comentariu nu va fi aprobat.

Popular Posts