Skip to main content

Samsung S5611

Samsung GT S5611

Cand mi-am reinoit abonamentul la telefonie mobila, si am schimbat oferta, cu una mai buna desigur: am primit minute nelimitate in orice retea, a trebuit sa primesc si un telefon mobil. Si operatorul mi-a recomandat un telefon smartphone cu touch. L-am refuzat. Nu suport touch-ul.

Asa ca am ales un telefon cu functii multiple, destul de asezat si foarte ieftin: Samsung S5611.
Mai jos va prezint specificatiile tehnice ale acestui telefon de care eu unul sunt extrem de multumit.
Samsung S5611 detalii tehnice

Dimensiune


118,9*49,7*12,9 mm
Ecran
TFT - QVGA

culori 262K
rezolutie 240x320
dimensiune 2.4 " 
Radio
 Da
Sunet/Video
redare audio: MP3/MP4/AAC
redare video: MP4/
Memorie 
interna 256MB
RAM 512MB
card Memorie:
 micro SD
Camera foto/video
5 MP
Camera secundara
Nu
 Touchscreen
  Nu
Sistem Operare
Samsung
Mail
Da
Sincronizare P.C.
Da
Bluetooth
Da
Net
3G
Pret la data 24 Ianuarie 2015
 245 Lei 

citeste si: Detalii tehnice Samsung Galaxy S5 G900


Comments

Popular posts from this blog

Țări care încep cu litera R

Cunoaște lumea! Lista țărilor lumii, cu litera R  Regatul Unit,   Reunion San Denis, Republica Dominicană,  România,  Rusia,  Ruanda.

Țări care încep cu litera M

Cunoaște lumea! Lista țărilor lumii, cu litera M Macau,  Macedonia,  Madagascar,  Malawi,  Malaezia,  Maldive,  Mali,  Malta,  Martinique,  Mauritania,  Mauritius,  Maroc,  Mayotte,  Mexic,  Monaco,  Mongolia,  Montserrat,  Mozambic,  Muntenegru

Am dat cu lavabil si ies pete galbui. Ce sa fac?

In general pete galbene sau galbui apar atunci cand deja avem lavabila data pe pereti sau tavane si dorim sa aplicam alta lavabila peste. Caci pe gletul nou nu are de ce sa iasa pete. Motivele pentru care ies pete galbui pot fi mai multe. Enumeram: oxizi (de la vreo inundatie) pigmentul din veche vopsea suprafata faramicioasa 1. Oxizi Daca a avut loc o inundatie, inflitrare de apa, atunci cand suprafata se ususca, de regula se pateaza. Pata are forme ciudate si este de culoare galbena spre portocaliu, in anumite cazuri cu tenta de maroniu.