Skip to main content

Tatiana Stepa - minibiografie

Tatiana Stepa - vocea de Aur a folk-ului romanesc. 

 Nu putem spune in dreptul numelui Tatiana Stepa decat ca: ne pare ca talentul sau, vocea sa, nu au fost recunoscute la adevarata lor valoare. 


Unde s-a nascut?
Lupeni
Cand s-a nascut?
21 Aprilie 1963
Unde a murit?
 Bucuresti
Cand a murit?
7 August 2009


Melodii Tatiana Stepa:
Singurătate
Baladă pentru Basarabia
Copaci fără pădure
Partaj
Imnul minerilor
Un pachet de biscuiți
Dă, Doamne, iarnă
Iubirea de lut
Ce departe ești
Moș Crăciun bolnav
Spune-mi ceva
Numai mamă să nu fii
Sfânta noapte de Crăciun
Dor de părinți
Desculți prin zăpadă
Totuși toamna
Criză în întuneric
Pe patul părăsit
Mor actorii
Dreptul la milă
Poem cu umeri goi
Ilogica serenadă
Mi-e bine, mi-e jale
Duminica de ieri
Vă las cântecele mele
Băiatul meu, pierdutul meu
Foaie verde nucă seacă
De dragul mamei
Mamă, vacii noastre nu-i e bine
Am devenit o șoaptă
În întâmpinarea Crăciunului
Rugă la Marea Neagră

Colaj muzica Tatiana Stepa



surse externe:
 ziuaconstanta.ro
  wikipedia 
  istoria.md




Popular posts from this blog

Țări care încep cu litera R

Cunoaște lumea! Lista țărilor lumii, cu litera R  Regatul Unit,   Reunion San Denis, Republica Dominicană,  România,  Rusia,  Ruanda.

Țări care încep cu litera M

Cunoaște lumea! Lista țărilor lumii, cu litera M Macau,  Macedonia,  Madagascar,  Malawi,  Malaezia,  Maldive,  Mali,  Malta,  Martinique,  Mauritania,  Mauritius,  Maroc,  Mayotte,  Mexic,  Monaco,  Mongolia,  Montserrat,  Mozambic,  Muntenegru

Am dat cu lavabil si ies pete galbui. Ce sa fac?

In general pete galbene sau galbui apar atunci cand deja avem lavabila data pe pereti sau tavane si dorim sa aplicam alta lavabila peste. Caci pe gletul nou nu are de ce sa iasa pete. Motivele pentru care ies pete galbui pot fi mai multe. Enumeram: oxizi (de la vreo inundatie) pigmentul din veche vopsea suprafata faramicioasa 1. Oxizi Daca a avut loc o inundatie, inflitrare de apa, atunci cand suprafata se ususca, de regula se pateaza. Pata are forme ciudate si este de culoare galbena spre portocaliu, in anumite cazuri cu tenta de maroniu.