Skip to main content

Ce fel de serviciu sa imi aleg

Multi oameni accepta ce li se ofera, mai ales ca traim vremuri un pic tulburi, financiar vorbind. Altii nu vor sa munceasca altceva decat conform cu pregatirea lor. Ce este de facut? In care categorie ne plasam?
Ei bine, voi lua exemplul meu. Probabil ca intotdeauna exemplul personal este cel mai indicat.

Lucrez in doua locuri si printre picaturi intretin si cateva site. Nici unul din cele doua joburi nu corespunde pregatirii mele, insa nu am avut de ales. Tinand cont de faptul ca am copii, ar fi fost cu neputinta sa stau pe bara pana ce se ivea ceva acceptabil. Si pentru a avea ce pune pe masa, pentru a imi plati darile, utilitatile si ratele trebuiea sa acecept.
Pentru mine un serviciu este un serviciu si atat. Munces contra salariu. Daca insa as gasi un job ce imi va cadea ca o manusa, as prefera si un salariu un pic mai mic, insa nu prea mic, caci nevoile finaciare sunt mari.


Comments

Popular posts from this blog

Țări care încep cu litera R

Cunoaște lumea! Lista țărilor lumii, cu litera R  Regatul Unit,   Reunion San Denis, Republica Dominicană,  România,  Rusia,  Ruanda.

Țări care încep cu litera M

Cunoaște lumea! Lista țărilor lumii, cu litera M Macau,  Macedonia,  Madagascar,  Malawi,  Malaezia,  Maldive,  Mali,  Malta,  Martinique,  Mauritania,  Mauritius,  Maroc,  Mayotte,  Mexic,  Monaco,  Mongolia,  Montserrat,  Mozambic,  Muntenegru

Am dat cu lavabil si ies pete galbui. Ce sa fac?

In general pete galbene sau galbui apar atunci cand deja avem lavabila data pe pereti sau tavane si dorim sa aplicam alta lavabila peste. Caci pe gletul nou nu are de ce sa iasa pete. Motivele pentru care ies pete galbui pot fi mai multe. Enumeram: oxizi (de la vreo inundatie) pigmentul din veche vopsea suprafata faramicioasa 1. Oxizi Daca a avut loc o inundatie, inflitrare de apa, atunci cand suprafata se ususca, de regula se pateaza. Pata are forme ciudate si este de culoare galbena spre portocaliu, in anumite cazuri cu tenta de maroniu.