Skip to main content

Frumoasa mea, din visul meu

Frumoasa mea, din visul meu
  by Petre Emil 

Tu fantezia mea albastra
Naluca mea cu ochii vii,
Mi-ai dat speranta, mi-ai dat viata:
De ce nu vii, de ce nu vii?

Mi-e sufletul cuprins de flacari,
Mi-e inima un rug aprins,
In visul meu tu esti prezenta,
Cand ma trezesc devii absenta.


Si i-am cerut lui Dumnezeu,
Un singur lucru i-am cerut:
Prezenta ta s-o am mereu,
Nu doar in visul meu pierdut.

Treuta secole de-atunci
Si ne-ntalnim iarasi in vis,
Cuvintele sunt de prisos,
Realitatea am omis.

Atata departare intre noi:
Un zid dusman, de netrecut,
Tu esti departe, in alta lume
Si doar in vis prezenta-ti vine.

De ar fi moartea doar un vis
Nu intunericul abis,
Si daca doar acolo te gasesc
As vrea sa mor, caci te iubesc.





Comments

Popular posts from this blog

Țări care încep cu litera R

Cunoaște lumea! Lista țărilor lumii, cu litera R  Regatul Unit,   Reunion San Denis, Republica Dominicană,  România,  Rusia,  Ruanda.

Țări care încep cu litera M

Cunoaște lumea! Lista țărilor lumii, cu litera M Macau,  Macedonia,  Madagascar,  Malawi,  Malaezia,  Maldive,  Mali,  Malta,  Martinique,  Mauritania,  Mauritius,  Maroc,  Mayotte,  Mexic,  Monaco,  Mongolia,  Montserrat,  Mozambic,  Muntenegru

Am dat cu lavabil si ies pete galbui. Ce sa fac?

In general pete galbene sau galbui apar atunci cand deja avem lavabila data pe pereti sau tavane si dorim sa aplicam alta lavabila peste. Caci pe gletul nou nu are de ce sa iasa pete. Motivele pentru care ies pete galbui pot fi mai multe. Enumeram: oxizi (de la vreo inundatie) pigmentul din veche vopsea suprafata faramicioasa 1. Oxizi Daca a avut loc o inundatie, inflitrare de apa, atunci cand suprafata se ususca, de regula se pateaza. Pata are forme ciudate si este de culoare galbena spre portocaliu, in anumite cazuri cu tenta de maroniu.