Skip to main content

Inlocuitor pentru antibiotice la raceala

Zilele trecute am racit rau. Curgea nasul, inca o face, gatul umflat ca abia inghiteam, acreala in gat.
Am mers la farmacie sa cumpar banala amoxacilina, pe care am folosit-o mereu cand am vreo infectie mai usoara. Doar ca la farmacie mi s-a spus clar ca nu se da fara
reteta.
   Cum nu am timp, nici chef sa umblu dupa medicul de familie, unde oricum imi trebuie programare, programare ce poate sa ma puna in asteptare si doua saptamani, am cerut farmacistei sa imi ofere un inlocuitor, sau mai multe, inlocuitor la antibiotic.
Farmacista mi-a oferit Paracetamol Sinus, Vitamina C cu Beta-Caroten, si dropsuri Strepsils.

Am luat tratamentul si ma simt mai bine, adica pot inghiti si parca incepe sa se indrepte situatia.

Ar mai fi variante naturiste pe baza de usturoi, cine poate (eu unul nu sufar mirosul de usturoi), sau ceaiuri multe de macese si lamaie.
Sanatate multa tuturor!

Comments

Popular posts from this blog

Țări care încep cu litera R

Cunoaște lumea! Lista țărilor lumii, cu litera R  Regatul Unit,   Reunion San Denis, Republica Dominicană,  România,  Rusia,  Ruanda.

Țări care încep cu litera M

Cunoaște lumea! Lista țărilor lumii, cu litera M Macau,  Macedonia,  Madagascar,  Malawi,  Malaezia,  Maldive,  Mali,  Malta,  Martinique,  Mauritania,  Mauritius,  Maroc,  Mayotte,  Mexic,  Monaco,  Mongolia,  Montserrat,  Mozambic,  Muntenegru

Am dat cu lavabil si ies pete galbui. Ce sa fac?

In general pete galbene sau galbui apar atunci cand deja avem lavabila data pe pereti sau tavane si dorim sa aplicam alta lavabila peste. Caci pe gletul nou nu are de ce sa iasa pete. Motivele pentru care ies pete galbui pot fi mai multe. Enumeram: oxizi (de la vreo inundatie) pigmentul din veche vopsea suprafata faramicioasa 1. Oxizi Daca a avut loc o inundatie, inflitrare de apa, atunci cand suprafata se ususca, de regula se pateaza. Pata are forme ciudate si este de culoare galbena spre portocaliu, in anumite cazuri cu tenta de maroniu.